Název: Interní marketing jako CSR strategie firmy
Překlad názvu: Internal Marketing as a CSR Strategy Within the Company
Autoři: Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza CSR; CSR; CSR aktivity; CSR cíle; CSR strategie; ekonomická; interní marketing; sociální a environmentální oblast CSR; společenská odpovědnost firem; analysis of CSR; Corporate Social Responsibility; CSR; CSR activities; CSR strategy; economic; internal marketing; social and environmental field of CSR

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59256

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-603553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet