Název:
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Překlad názvu:
Internal Marketing as a CSR Strategy Within the Company
Autoři:
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
This diploma thesis focuses on the application of the concept of social responsibility in business practise of the companies Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. Heineken Česká republika, a.s. This application is based on mentioned theoretical foundations and qualiative research. The thesis also analyzes and evaluates the implementation of CSR strategy of internal marketing in chosen companies. The aim is to suggest activities to effective application of internal marketing strategy for these companies.
Klíčová slova:
analýza CSR; CSR; CSR aktivity; CSR cíle; CSR strategie; ekonomická; interní marketing; sociální a environmentální oblast CSR; společenská odpovědnost firem; analysis of CSR; Corporate Social Responsibility; CSR; CSR activities; CSR strategy; economic; internal marketing; social and environmental field of CSR
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59256