Název: Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Mix of Company New Brand, Ltd.
Autoři: Kochanová, Veronika ; Husárová, Lucia (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: communications mix; corporate customer; direkt marketing; individual customer; Marketing; marketing mix; public relations; silk; silk accessories

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3120

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-602434


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet