Název:
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Překlad názvu:
The Proposal to Strengthen Company Factors from the Perspective of Value Proposition and Customer Segments in Selected Company
Autoři:
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
The diploma thesis deals with the evaluation of factors of the selected company influencing its value offer in the current market environment. The first theoretical part describes the bases defining the relevant company factors, the process of strategic management, value offer and innovation including a description of selected analytical-research methods suitable for the analysis of the problematics. The second analytical part explores and analyzes the environment and factors of the company from which, based on the COP analysis, are selected company factors suitable for subsequent strengthening. The design part of the thesis already elaborates process for strengthening factors including concrete steps that will lead to the future development of the company.
Klíčová slova:
firemní faktory; hodnotová inovace; hodnotová křivka; hodnotová nabídka; rozvoj společnosti; company development; factors of the company; value curve; value innovation; value proposition
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192050