Název:
Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost
Překlad názvu:
Internet Marketing Improvements Suggestion for Specific B2B Company
Autoři:
Roshchina, Polina ; Maštera, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu nástrojů internetového marketingu vybrané mezinárodní společnosti a vytvoření návrhů na jejich zlepšení. Společnost má několik poboček v Evropě, Asii, Severní a Jižní Americe a poskytuje B2B služby v odvětví Language Service Providers (LSP).
The focus of this thesis is the analysis and evaluation of the marketing tools that are currently being used by a specific international company and a proposal for improving the efficiency of their methods. The company has a few branches in Europe, Asia, North and South America and provides B2B services in the Language Service Provider (LSP) industry.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; SEO; internet marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191358