Název:
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Překlad názvu:
The Proposal of Communication Plan of the Company
Autoři:
Molnárová, Anikó ; Pokorná, Katarína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Moje bakalářská práce analyzuje současné postavení na trhu firmy Národní stavební centrum, s. r. o. Výsledky a následné hodnocení tvoří podklad pro vypracování takového komunikačního plánu, který zajistí účinnější marketingovou komunikaci firmy s potenciálními zákazníky.
My bachelor thesis analyzes the current position of company Národní stavební centrum, s.r.o., on the market. The results and the following evaluation are making a base to develop a communication plan, that ensures a more effective marketing communication of the company with potential costumers.
Klíčová slova:
communication; Communication mix; communication strategy; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9762