Název:
Marketingová strategie pro vybranou společnost
Překlad názvu:
Marketing Strategy for the Selected Company
Autoři:
Rehuš, Martin ; Bordera, MBA Víctor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Má diplomová práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Medplaya Hotel Bali, což je tříhvězdičkový hotel, který se nachází v těsné blízkosti města Málaga ve Španělsku. Je tvořen třemi připojenými budovami, které tvoří moderní rekreační komplex. Teoretická část definuje pojmy související s marketingovou strategií, které pak slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu dotazníků a základních analýz vnitřních a vnějších faktorů budou navržena doporučení pro rozvoj a zlepšení služeb Medplaya Hotel Bali.
My diploma thesis deals with the marketing strategy of the Medplaya Hotel Bali, which is a three-star hotel located close to Málaga, Spain. It is made up of three attached buildings that form a modern vacation complex. The theoretical part defines terms related to marketing strategy which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires and fundamental analysis of internal and external factors, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of the Medplaya Hotel Bali.
Klíčová slova:
customer satisfaction; marketing strategy; Medplaya Hotel Bali; questionnaire; Spain; SWOT analysis; tourism; cestovní ruch; dotazník; marketingová strategie; Medplaya Hotel Bali; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; Španělsko
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81296