Název:
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction for H-TIPOL Halašta
Autoři:
Halaštová, Tereza ; Vaculínová, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.
This thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. It indicates the possible procedures for monitoring and measuring customer satisfaction, the specifics of small and medium-sized organizations. It describes in detail the research of customer satisfaction for the H-TIPOL Halašta. It includes data analysis and suggestions for improvement whose implementation can contribute to strengthening market position.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18170