Název:
Optimalizace elektronického obchodu
Překlad názvu:
E-Commerce Optimalization
Autoři:
Novák, Lukáš ; MBA, Matěj Adam, (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na analýzu problematiky CRM systémů. Možným východiskem pro malé firmy je v této složité ekonomické situaci využití CRM systémů. Cílem práce je výběr a nasazení finálního produktu na vybranou firmu a jeho další rozšiřování a zdokonalování podle požadavků klienta. Dobrá strategie řízení vztahů se zákazníky je pro každou firmu určitou konkurenční výhodou a je přínosem jak pro firmu samotnou tak pro její zákazníky.
In my Master’s thesis, I want to concentrate on the problems of CRM systems. Utilization CRM is eventual solution for small enterprise in this complicated economic situation. The aim is selection and appointment the final product with the selected company and to extend and improve it further according to the client’s wishes. Efficient strategy of customer relation management is competitive advantage for each company and it's benefit for company and customer too.
Klíčová slova:
CRM; ERP; implementace; modulové řešení; CRM; ERP; implementation; module solution
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14893