Název:
Návrh marketingového mixu rodinného penzionu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mmix in Family Pension
Autoři:
Najman, Zdenek ; Najmanová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu korporace BioGinGo, s.r.o. První část se zaobírá vysvětlením teoretických pojmů a poznatků, které jsou nadále použity v praktické části bakalářské práce. Pro zhodnocení situační pozice korporace byly využity vybrané metody situační analýzy. Pomocí této analýzy budou odhaleny slabá místa korporace a následně pomocí vhodných nástrojů navrhnuta možná řešení. Tyto návrhy by měly zlepšit marketingový stav a obraz společnosti.
This bachelor thesis is focused on marketing mix of BioGinGo, s.r.o. corporation. The first part of this thesis aims on explaining theoretical concepts and knowledge, which are subsequently used in practical part of bachelor thesis. There were used chosen situation analysis in order to assess condition of corporation. Thanks to this analysis are detected weak places of this corporation and recommended possible solutions with proper tools. Those recommendation should be able to improve condition and general view of corporation.
Klíčová slova:
distribuce; marketing; marketingový mix; propagace; marketing; marketing mix; place; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82881