Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction - Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Peroutková, Leona ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor‘s thesis is focused on customer satisfaction survey for the selected company, based in Brno, which deals with accounting and tax consulting. The result of this work is output in the form of suggestions and recommendations that will lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník.; průzkum spokojenosti; spokojenost; Zákazník; Customer; questionnaire.; satisfaction; satisfaction survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33460