Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools Strengthening Competitiveness
Autoři: Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Konkurence; konkurenceschopnost; marketingová komunikace; marketingové nástroje; srovnání s konkurencí; zákazník; Compared with the competition; Competition; competitiveness; customer; marketing comunication; marketing tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61278

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-592068


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet