Název:
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Marketing Tools Strengthening Competitiveness
Autoři:
Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, srovnání s konkurencí a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Druhá analytická část popisuje konkrétní společnost, je zde provedena analýza zákazníka pomocí dotazníkového šetření, dále srovnání s konkurencí a komunikační mix společnosti. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
This thesis focuses on marketing tools, strengthening the competitiveness of Tesco Stores ČR a. s. with orienting primarily on marketing communication. The theoretical part is based on the explanation of the terms competition, competitive advantage, competitiveness, compared with the competition, and describes the different marketing tools. Second analytical section describes specific company, there is an analysis of the customer using a questionnaire, as well as comparisons with competitors and communications mix of companies. The last section is devoted to proposals to improve the competitiveness of the company.
Klíčová slova:
Konkurence; konkurenceschopnost; marketingová komunikace; marketingové nástroje; srovnání s konkurencí; zákazník; Compared with the competition; Competition; competitiveness; customer; marketing comunication; marketing tools
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61278