Název:
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Automotive Trade-fairs
Autoři:
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
The subject of this Master´s thesis is a proposal of a marketing strategy for an automotive trade show called "Autotec & Autosalon Brno 2010". The theoretical part focuses on marketing communication and practical use of its individual components. The suggested strategy facilitates the primary goal, which is a provision of planned attendance of the trade fair.
Klíčová slova:
Analýza trhu; Autosalon Brno; Autotec; Komunikační strategie; Marketing; Public Relations; Reklama; SWOT analýza; Veletrhy Brno; Advertising; Autosalon Brno; Autotec; Communication strategy; Exhibition Centre Brno; Market analysis; Marketing; Public Relations; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11683