Název:
Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Překlad názvu:
Foreign Company's Strategy for Entering the Czech Market
Autoři:
Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vhodným způsobem vstupu podniku na nový zahraniční trh. Po seznámení se společností následují analýzy externího a interního prostředí. Práce ověřuje vhodnost vybraného cílového trhu, řeší výběr produktového portfolia. Dále také uvádí a ověřuje předpoklady chování nového trhu. V závěrečné části je navržen vhodný způsob vstupu na cílový trh, kroky a opatření, které by sledovaný podnik neměl opomenout.
The aim of this master thesis is to consider appropriate solutions of entering the foreign market. After introducing of the company follow the external and internal analysis. The thesis proves a suitability of the target market, deals with a choice of the product portfolio. It also mentions and checks the expectations of new market’s behaviour. In the final part of the thesis we can find a proper suggestions for entering the target market, steps and measures, which the monitored company shouldn’t leave out.
Klíčová slova:
alternativní marketingové metody; cross-docking; Guerilla marketing; internacionalizace podniku; Mezinárodní marketing; německý pivovar; strategie vstupu na zahraniční trh; virální marketing; alternative marketing techniques; cross-docking; german brewery; Guerilla marketing; International marketing; internationalization of the company; strategies for entering the foreign market; viral marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3150