Název: Uplatnění marketingu v řízení podniků, zaměřených na poskytování služeb
Překlad názvu: Marketing in Service-oriented Companies
Autoři: Matochová, Jolana ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza SWOT; komunikační mix; Marketing; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový průzkum; plánování; sociální síť; strategie; výstavy a veletrhy; communications mix; concept of fair; exhibitions and trade fairs; market research; Marketing; marketing management; marketing mix; planning; social network; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3542

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-590013


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet