Název: Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for Its Improvement
Autoři: Bánovská, Michaela ; Nosek, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing.; marketingový výzkum; Spokojenost; zákazník; customer; customer satisfaction analysis; marketing research; marketing.; questionnaire; Satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66143

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet