Název:
Zhodnocení informačních potřeb podniku podporujících tržní orientaci
Překlad názvu:
Evaluation of company information needs suporting market orientation
Autoři:
Jedličková, Lucie ; Hrabal, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá zhodnocením informačních potřeb podniku podporujících tržní orientaci. Cílem bylo provést analýzu aktuálního stavu společnosti, navrhnout možnosti zlepšení a vytvořit takové zabezpečení podniku informacemi, které by přispělo k lepšímu a efektivnějšímu působení na trhu. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti informační vědy, komunikace, informačního managementu a znalostního managementu. Praktická část analyzuje okolí a samotný podnik. Po zhodnocení současného stavu společnosti je navrženo opatření na zlepšení informačních a komunikačních toků podporujících tržní orientaci.
This work deals with evaluation of company information needs suporting market orientation. The objective was to make analyzis of current company posture, draft possibilities of improvement and make such company facilities with informations, which could lead to better and effective market operations. Theoretical part features information about informative science, communications, informative management and knowledge management. Practical part analyzes departmental environment and also the company itself. Summing up current position the measure, how to improve informationsflow and communicationsflow needs suporting market orientation, is draft.
Klíčová slova:
Informace; Informační management; Komunikace; Znalostní management; communicatoin; information; information management; knowledge management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28062