Název: Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line
Překlad názvu: Branding Company ZOOT a.s. Involved in Selling Fashion Online
Autoři: Juhásová, Alexandra ; Andera, Nikola (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; konkurenceschopnost; strategické řízení značky; Značka; ZOOT.cz; Brand; branding; competitiveness; strategic brand management; ZOOT.cz

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41584

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587058


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet