Název: Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Překlad názvu: The Utilization of Marketing Concept in Human Resource Management
Autoři: Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Employer Brand; externí personální marketing; lidské zdroje; personální činnosti; výrobní podnik; řízení lidských zdrojů; Employer Brand; external personnel marketing; HR activities; human resources; human resources management; manufacturing company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61409

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-585476


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet