Název: Komunikační strategie společnosti ModusLink Czech Republic s.r.o.
Překlad názvu: Communication Strategy of ModusLink Czech Republic Ltd.
Autoři: Bosáková, Monika ; Ing.Jakub Dostál (oponent) ; Ing.Jakub Dostál (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační nástroje; Komunikační strategie; marketing; marketingové nástroje.; communication instruments; communication mix; Communication strategy; marketing; marketing instruments.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584844


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet