Název: Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu
Překlad názvu: Utilization of Expert Systems in Marketing Research
Autoři: Pospíšil, Radek ; Táborský,, Milan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CCTV; expertní systém; fuzzy logika; marketing; marketingový mix; umělá inteligence; Artificial Intelligence; CCTV; expert systems; fuzzy logic; marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16230

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584814


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet