Název: Marketingový mix Hotelu Skalský dvůr
Překlad názvu: Marketing Mix of Hotel Skalský dvůr
Autoři: Hadravová, Lenka ; Špačková, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza; STEP analýza; SWOT analýza.; Marketing; marketing mix; Porter´s analysis; STEP analysis; SWOT analysis.; tools of marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40671

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584550


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet