Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Franek, Jan ; Remsová,, Kateřina (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Tendon Wallstreet v Jihlavě. Diplomová práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První částí jsou cíle práce a zvolená metodika. Druhá část obsahuje teoretický popis, který vychází z odborné literatury. V další části využívám vybrané metody a analýzy ke zmapování současné situace. Poslední čtvrtá část je vlastní návrh na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The subject of this thesis is to analyze customer satisfaction of the climbing center „Tendon Wallstreet Jihlava“. The thesis is divided into four main parts. The first part is the goals of the work and the chosen methodology. The second part contains a theoretical description, which is based on literature. In the next part I use selected methods and analyzes to map the current situation. The last fourth part is the actual proposal based on the findings of the questionnaire survey to improve the level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotaznik; Porteruv model peti konkurencnich sil; SLEPT analyza; spokojenost; Spokojenost zákazníků; SWOT analyza; zakaznik; customer; Customer satisfaction; Porter’s Five Forces Model; questionnaire; satisfaction; SLEPT Analysis; SWOT Analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197503