Název: Spokojenost zákazníků
Překlad názvu: Customer Satisfaction
Autoři: Franek, Jan ; Remsová,, Kateřina (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotaznik; Porteruv model peti konkurencnich sil; SLEPT analyza; spokojenost; Spokojenost zákazníků; SWOT analyza; zakaznik; customer; Customer satisfaction; Porter’s Five Forces Model; questionnaire; satisfaction; SLEPT Analysis; SWOT Analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197503

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-584008


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet