Název:
Návrh marketingového mixu pro komplexní zábavní služby
Překlad názvu:
Complex Entertaiment Services Marketing Mix Proposal
Autoři:
Bachurek, Ondřej ; Res, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je definování jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Dále se práce zabývá analýzou jejich současného stavu v rámci zábavních služeb. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti komplexních zábavních služeb.
The subject of this Master’s thesis is to define the individual instruments of the marketing mix and communication mix. The thesis also provides an analysis of the current condition of entertainment services. The result is a complex entertainment services marketing mix proposal.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix zábavních služeb; online systém.; Marketing; marketing communication; marketing mix of entertainment services; online system.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36768