Název: Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Marketing Audit of Customer Satisfaction
Autoři: Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový audit; spokojenost zákazníků; společnost; zákazník; company; customer; customer satisfaction; marketing; marketing audit

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197506

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581594


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet