Název:
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Audit of Customer Satisfaction
Autoři:
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
This Master's thesis focuses on a marketing audit of customer satisfaction. In the first part of the thesis is a necessary theoretical background. The marketing audit focused on customer satisfaction is performed in the analytical part. Based on the results of the analyzes, proposals are made that can contribute to increasing customer satisfaction.
Klíčová slova:
marketing; marketingový audit; spokojenost zákazníků; společnost; zákazník; company; customer; customer satisfaction; marketing; marketing audit
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197506