Název:
Elektronické formy marketingu
Překlad názvu:
Electronic Types of Marketing
Autoři:
Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
The content of my bachelor thesis is analysis of company’s marketing. In my study I am going to consider if company adequately use especially electronic types of marketing, summarize the most important types of e-marketing, its trends and finally set of optimal solution.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPTE analýza; SWOT analýza; webové stránky; marketing; marketing mix; Porter´s model of competitive environment; SLEPTE analysis; SWOT analysis; web sites
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14856