Název: Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal for Changes in the Marketing Mix of the Selected Company
Autoři: Dvořáček, Daniel ; Nevěděl,, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingové procesy; marketingový mix; propagace; communication mix; internet marketing; Marketing; marketing mix; marketing processes.; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206480

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-580480


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet