Název:
Návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Improving of Marketing Communications of a Selected Company
Autoři:
Pavlíčková, Kamila ; Říha, Milan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Almeto s.r.o., jež se nachází na B2B trhu. V teoretické části je vysvětlena problematika B2B marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a následně marketingového prostředí a jeho analýzy. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy, které popisují současný stav společnosti. Na základě výsledků analýz je vypracován návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace společnosti s důrazem na získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále ke zvýšení povědomí o společnosti a jejích produktech.
This bachelor’s thesis is concerned with marketing communication of Almeto s.r.o., a company that operates on B2B markets. The theoretical part clarifies the issues of B2B marketing, the marketing mix, the marketing communication, and consequently provides a marketing environment analysis. In the analytical part, specific analyses are conducted to interpret the current situation of the company. Based on the results, improvement and adjustment solutions in the marketing communication are proposed. The aim is to acquire new customers, to improve relations with the loyal customers, to increase awareness of both the company and its products, and to gain customer loyalty.
Klíčová slova:
B2B trhy; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; B2B markets; marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178729