Název:
Marketingový mix společnosti PBK BM s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company PBK BM Ltd.
Autoři:
Bartolšic, Roman ; Sklenář, Radek (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti PBK s.r.o. podnikající v oblasti kovárenství a slévárenství. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení na tomto trhu.
This bachelor thesis focuses on the marketing mix concepts and evaluation of the Czech company PBK s.r.o. which runs bussiness in the sphere of B2B market. The thesis tries to find the suitable methods, which would strength a position on the market ahead of the company’s competitors.
Klíčová slova:
4P; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; 4P; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33983