Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu VISUS AGENCY, s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy for Firm VISUS AGENCY, Ltd.
Autoři:
Svobodová, Kateřina ; Slováková, Kristína (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie. Obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve firmě Visus Agency s.r.o.
The Master’s thesis deals with competitiveness of proposal and creation marketing strategy. It contains proposals of implementation marketing strategy in company Visus Agency Inc.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový mix spotřebitele; Customer’s marketing mix; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11426