Název:
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Comunication of Selected Company
Autoři:
Křivská, Adéla ; Zohrabyan, Hripsime (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení online marketingové komunikace vybrané společnosti, která povede jak k většímu zisku firmy, tak i ke zvýšení povědomí o firmě.
The bachelor’s thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what are his tools and it compares theoretical knowledge with reality. It contains suggestion to improve online marketing communication of selected company that will lead both to greater profit as well as to increase awareness of the company.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; online marketingová komunikace; marketing; marketing communication; online marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67755