Název: Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Překlad názvu: Concept of Strategic Development of Small Family Winery
Autoři: Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Agroturistika; Marketing; Obchodní model; Plánování; Rozvoj; Strategie; Vinařství; Business model; Developement; Markething; Planning; Strategy; Winery

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191355

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-576471


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet