Název: Marketingový mix cestovní agentury
Překlad názvu: Marketing Mix of Travel Agency
Autoři: Poništová, Natália ; Bošela, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; cestovná agentúra; distribúcia; komunikácia; marketing; marketingový mix; produkt; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; travel agency

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83604

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575918


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet