Název:
Návrh marketingové komunikace
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Communication
Autoři:
Slavíčková, Marie ; Pelikán, Vladimír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu návrhu marketingové komunikace pro středně velkou obchodní společnost. V první části práce jsou popsány teoretická východiska a charakterizovány základní pojmy s poznatky z oblasti marketingu. V druhé části je vystižena povaha obchodní společnosti PRECON s.r.o. a její současný marketingový stav. Poslední část je zaměřena na sestavení návrhu marketingové komunikace pro společnost.
This bachelor thesis is focused on creation of the marketing communication proposal for medium-sized trading company. The first part of thesis describes theoretical background and characteristics of basic concepts and knowledges of marketing. The second part characterizes trading company PRECON s.r.o. and its current marketing status. The last part focuses on creation of a proposal of marketing communication proposal for this company.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingové prostředí; marketingový mix; marketing; marketing communication; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178610