Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for a Company
Autoři:
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
This thesis focuses on suggestion marketing strategy for company Wood Cité, which among other things deals with the sale wood products. The theoretical part describes the marketing management and environment. The practical part focuses on specific proposals marketing strategies.
Klíčová slova:
Marketing; marketingové prostředí; marketingové řízení; marketingový mix; Marketing; marketing environment; marketing management; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39473