Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Nováková, Adéla ; Bula, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komplexním hodnocení marketingové komunikace v určité firmě. V teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci firmy Milan Novák. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení online marketingové komunikace společnosti.
The bachelor's thesis deals with a complex evaluation of the marketing communication in a particular company. The theoretical part focuses on a problematics of marketing, marketing communication, and theoretical foundation of analyzes that are used in this work. It also evaluates the current situation of the company milan novák. Based on an executed analysis, a proposal of concrete steps on how to improve the marketing communication of this company is created.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; Online marketing; SLEPTE analýza; SWOT analýza; Communication mix; marketing communication; Online marketing; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193126