Název:
Návrh na zlepšení komunikační strategie firmy
Překlad názvu:
The Proposal for Improving the Communication Strategy in the Company
Autoři:
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové komunikace pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Práce zkoumá a hodnotí odvětví a stávající situaci společnosti a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii firmy.
This master thesis deals with marketing communication of the company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o. working in the automobile industry. It provides the industry and company analysis and on the basis of the results proposes an effective communication strategy for the company.
Klíčová slova:
communication mix; communication strategy; Marketing; marketing communication; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingová komunikace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/554