Název:
Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix of the New Product in Selected Company
Autoři:
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny související analýzy – SLEPT analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. V analytické části je popsán marketingový mix, který společnost uplatňuje v současnosti, a jsou provedeny analýzy stávajícího stavu. Návrhová část je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti na trh. Obsahuje návrhy z oblasti marketingového mixu pro tento produkt.
The thesis is dedicated to the marketing mix. The theoretical part provides the definition of the significance of marketing and the market environment of the company. Furthermore, it also explains the related analyses, such as the SLEPT analysis and the SWOT analysis. The analytical part of the thesis then focuses on the description of the marketing mix that the company currently applies. In addition, the analytical part also contains analyses of the current state. The proposal part is focused on launching a new product on the market. It contains marketing mix proposals related to the new product.
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketing; marketingový mix; segmentace trhu; SWOT analýza; competition analysis; market segmentation; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82900