Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Autoři:
Kopáč, Jiří Vili ; Zuzaniková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje oblasti analýzy spokojenosti zákazníků společnosti GRAPE SC, a.s., jež poskytuje internetové připojení v severozápadních Čechách. Teoretická část řeší možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Master's thesis is focused on areas of customer satisfaction analysis of GRAPE SC, a.s. company which provide Internet connection in Northwestern Bohemia. Theoretical part of master's thesis solve opportunity of marketing research whose output will be analyzed in practical part. There will be propose suggestions and precautions on the basis of gained data. These measures will lead to general increasing customer satisfaction with providing services and increasing company earnings.
Klíčová slova:
dotazník; Marketingový výzkum; měření spokojenosti.; reklama a propagace; spokojenost zákazníka; zákazník; advertisement and propagation; customer; customer satisfaction; Marketing research; measurement of satisfaction.; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6738