Název:
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
International Marketing Strategy of a Selected Company
Autoři:
Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce slouží jako návrh na zlepšení mezinárodní marketingové strategie ve společnosti Renishaw s.r.o. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingu, komunikačního mixu, PEST analýzy nebo SWOT analýzy. Analytická část převádí teoretická východiska do praktické části a je zde provedená analýza interního a externího prostředí společnosti. Na základě zjištěných výsledků je navržená strategie, která se nachází ve třetí části této práce.
This thesis serves as a proposal to improve the international marketing strategy in Renishaw s.r.o. The theoretical part focuses on the basic concepts of marketing, communication mix, PEST analysis or SWOT analysis. The analytical part translates the theoretical backgroung into a practical part and an analysis of the internal and external environment of the company is made. Based on the results, a strategy is proposed, which is found in the third part of this thesis.
Klíčová slova:
komunikační mix; konkurenční analýza; Marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; communication mix; competitive analysis; Marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206024