Název:
Marketingová strategie vstupu na nový trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy for New Market Development
Autoři:
Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce vysvětluje strategickou marketingovou analýzu a popisuje její použitelnost při vstupu na teritoriálně nové trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti TK MAXX a použít tyto závěry společně s teoretickými východisky k určení nejvhodnějších marketingových nástrojů za účelem úspěšného proniknutí na český trh.
This master thesis outlines the marketing strategy analysis and describes its practicability in the process of entering a territorially new markets. This master thesis intention is to analyze current situation in company TK MAXX and use the findings and theoretical framework to determine what type of marketing tools should company use in order to succesfully enter Czech market.
Klíčová slova:
Marketing; marketing mix; marketing research methods; marketing strategy; off-price retail industry; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; metody marketingového výzkumu; off-price průmysl
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5695