Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Improvements
Autoři:
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby
The diploma thesis is focused on customer satisfaction analysis and proposals to increase its level for Provident Financial s.r.o., which has been offering purposeless cash and non-cash loans in the Czech Republic since 1997. The theoretical part describes the issue of marketing research. The practical part is an analysis of the results of a marketing survey conducted on future and existing customers of Provi-dent Financial s.r.o. On the basis of this information, measures are proposed to in-crease customer satisfaction and bring higher sales to the company.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; Marketing; marketingový výzkum; NPS; poplatky; propagace; Provident Financial s.r.o.; půjčka; reklama; spokojenost zákazníka; zákazník; úrok; úvěr; ad-vertising; advertisement; analysis of customer satisfactionm Provident Financial; credit; customer; customer satisfaction; fees.; interest rate; loan; Marketing; marketing research; questionnaire; s.r.ol.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67256