Název:
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Překlad názvu:
Risks in Marketing Communication Management
Autoři:
Ježková, Jaroslava ; Novák,, Petr (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného kadeřnictví a riziky s nimi spojenými. Práce obsahuje literární rešerši, analýzu problémů a současné situace, popis vlastního průzkumu a analýzu rizik. Získané výsledky analýz jsou použity k vytvoření návrhů řešení, které mají vést ke změně komunikačního mixu. Analýza rizik je také aplikována na návrhy řešení.
This diploma thesis deals with marketing communication topics of particular hairdresser’s and related risks. The work consists of theoretical background, problems analysis and current situation, description of the research itself and risk analysis. The analysis results are utilized to propose solutions which should lead to change of communication mix. The risk analysis is also applied on proposals of solutions.
Klíčová slova:
analýza rizik; komunikační mix; Marketingový mix; communication mix; Marketing mix; risk analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/179467