Název:
Prostor jako paradigma výuky
Překlad názvu:
Teaching-space paradigm
Autoři:
Dimitrov, Georgi ; Štojdl, Václav (oponent) ; Kristek, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Projekt řeší novou budovu Fakulty architektury VUT, která je situován do jednoho ze stávajících kampusů univerzity na křižovatce ulic Údolní a Úvoz. Návrh počítá s umístěním celého programu FA do objektu bývalých kasáren z 19. stol. na ulici Úvoz a navazující přístavby. „Přístavba“ není pouze přístavbou, tedy rozšířením stávající budovy, ale je příležitostí pro její rekonfiguraci. Vzniká hybrid, hra mezi starým a novým, která rámuje nový způsob využití objektu. Programově je celý návrh rozdělen podle tří úrovní přístupnosti: Veřejnost, studenti a učitelé respektive zaměstnanci. Prostorové řešení se pak řeší vzájemnou interakci, uvedených tří skupin uživatelů.
The project is dealing with building of a new Faculty of Architecture at BUT. The target area is located on one of BUT campuses between Údolní, Úvoz and Tvrdého streets.The proposal envisages the placement of the entire FA program in the building of the former barracks from the 19th century on Úvoz Street and adjoining outbuildings. The "extension" is not only an extension, as an enlargement of an existing building, but it is an opportunity for its reconfiguration. This creates a hybrid, a game between the old and the new, which forms a new way of using the object. Programmatically, the entire proposal is divided according to three levels of accessibility: the public, students and teachers and employees. The spatial solution is then solved as the mutual interaction of the three groups of users.
Klíčová slova:
Fakulta architektura; nová škola architektury; rekonverze; univerzitní kampus; Vysoké učení technické v Brně.; Brno University of Technology.; Faculty of Architecture; new school of architecture; reconversion; university campus
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190698