Název:
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Překlad názvu:
The Proposal of Improvement in Offer of Hotel Services
Autoři:
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
The diploma thesis was processed at the Hotel Pod Zámkem at Velké Meziříčí. It analyzes and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. It contains proposals for improving the company promotion, which include new methods of the company marketing communication and their application in practice, leading to a growth of the hotel and the restaurant.
Klíčová slova:
hotelový management; hotelový marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; reklama; vztahy k veřejnosti; advertising; hotel management; hotel marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16893