Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis And Proposal For Its Improvement
Autoři: Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; marketing služeb; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; zákazník; analysis; customer; customer´s satisfaction; marketing of services; Marketing research; measurement of satisfaction; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11735

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565130


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet