Název:
Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o.
Překlad názvu:
Ways of Improving the CRM at Teva Czech Industries s.r.o.
Autoři:
Sobotík, Jakub ; Hulvová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky (CRM) společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje problémy v této oblasti a navrhuje zlepšení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zefektivnění práce oddělení CRM ve společnosti.
The Bachelor thesis focuses on customer relationship management of company Teva Czech Industries s.r.o. Analyses issues in this particular department and proposes improvement, which will lead to increase of customer satisfaction and efficiency of the work of CRM department.
Klíčová slova:
CRM; klíčový zákazník; komunikace; spokojenost; Zákazník; communication; CRM; Customer; key customer; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1650