Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools for the Development of Competitiveness
Autoři: Horák, Tomáš ; Šteffl, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; marketingový mix; Competition; competitive advantage; competitiveness; marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41583

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-563341


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet