Název:
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Marketing Tools for the Development of Competitiveness
Autoři:
Horák, Tomáš ; Šteffl, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce řeší možnosti posilování konkurenceschopnosti stavební společnosti RISTEKO s.r.o. na stavebním trhu za pomocí marketingových nástrojů a prozkoumání srovnatelné konkurence s důrazem na pozitivně ovlivňující prvky úspěšnosti na stavebním trhu. Cílem mé bakalářské práce je návrh marketingové aktivity společnosti RISTEKO s.r.o. vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a možnosti získávání zakázek. Zaměřím se na analýzu současného stavu stavební společnosti, fungování jejího vnitřního a vnějšího prostředí.
The thesis solves the possibility of strengthening the competitiveness of the construction company RISTEKO Ltd. the construction market using marketing tools and explore comparable competition with an emphasis on positive elements influencing the success of the construction market. The aim of my thesis is the design of marketing activities RISTEKO s.r.o. leading to increased competitiveness and the possibility of obtaining contracts .I will focus on the analysis of the current state of civil society, the functioning of its inner cartridge and the external environment.
Klíčová slova:
Konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; marketingový mix; Competition; competitive advantage; competitiveness; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41583