Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Překlad názvu:
Proposal for Improvement of Customer and Employee Satisfaction
Autoři:
Podéšť, Jaroslav ; Čermáková, Kristýna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je, na základě výsledků z provedených průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, vytvořit návrhy a doporučení, vedoucí k jejich větší spokojenosti. V teoretické části je především věnována pozornost samotným službám a dále pak spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a možným vztahům mezi nimi. Pro lepší analyzování spokojenosti těchto dvou skupin respondentů byl podniknut terénní výzkum a primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření. Výsledky těchto průzkumů jsou následně diskutovány. Věří se, že analýza spokojenosti zákazníků i zaměstnanců bude mít velký přínos pro společnost a pomůže k jejich lepšímu pochopení.
The subject of this master’s thesis, based on the results of researches on customer and employee satisfaction, is to provide proposals and suggestions leading to their better satisfaction. In the theoretical part, attention is particularly paid to services themselves, followed by customer and employee satisfaction and potential relations between them. For better analysing of these two respondent groups, a field research was conducted and primary data were collected through questionnaires. A discussion on the research results follows. It is believed, that the analysis of customer and employee satisfaction will contribute the company to their better understanding.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; služby; spokojenost zaměstnanců; Spokojenost zákazníků; vedení lidí.; Customer satisfaction; employee satisfaction; leadership.; marketing research; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10718