Název: Zobrazování terénu a vodní hladiny v počítačové hře
Překlad názvu: Rendering of Terrain and Water Surface in a Computer Game
Autoři: Kopecký, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bump mapa; Chunked LOD; content pipeline; Continuous LOD; Dump Commander; Fresnel term; geometry clipmap; Gerstnerovy vlny; HLSL; iDFT; lom; multitexturing; odraz; otevřený svět; pěna; ROAM; statistický vlnový model; stínování; terén; voda; vykreslování; XNA Framework; bump map; Chunked LOD; content pipeline; Continuous LOD; Dump Commander; foam; Fresnel term; geometry clipmap; Gerstner waves; HLSL; iDFT; lighting; multi-texturing; open world; reflection; refraction; rendering; ROAM; statistical wave model; terrain; water; XNA framework

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55217

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561467


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet