Název:
Návrh spolupráce firmy Znovín Znojmo na marketingových aktivitách pohraničí okresu Znojmo
Překlad názvu:
Proposal for Collaboration of Company Znovín Znojmo on Marketing Activities of frontier District of Znojmo
Autoři:
Matuščin, Zdeněk ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá posouzením podmínek pro navržení vhodných marketingových aktivit ve spolupráci s firmou Znovín Znojmo na propagaci jižní oblasti okresu Znojmo. Práce se zabývá teoretickými p ístupy ke zkoumané problematice, vymezuje a charakterizuje ešené území, analyzuje danou oblast a firmu Znovín Znojmo. Na základ SWOT analýzy je vytvo en nový produkt
Bachelor thesis deals with the assessment of conditions for the design of appropriate marketing activities in conjunction with the company Znovín Znojmo to promote Znojmo southern region. This Thesis deals with theoretical approaches to these problems, identifies and characterizes the studied area analyzes the area and copany Znovín Znojmo. Based on the SWOT analysis is a new product created
Klíčová slova:
cestovní ruch; Marketing; marketingový mix; marketingový mix cestovního ruchu; marketingový výzkum; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing mix of tourism; marketing research; SWOT analysis; tourism
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3118